روزنامه آسیایی اکسپرس – پروژه لیدز و باله شمالی برنده جایزه معتبر آکادمی مهندسی سلطنتی شد.

[ad_1]

مینجو کانگ و جاناتان هنکس در نوستالژی. اعتبار: Emma Kauldhar.

یک پروژه تحقیقاتی پیشگام در دانشگاه لیدز در مورد حرکت انسان، جایزه مبتکرانه را توسط آکادمی سلطنتی مهندسی اعطا کرده است.

“مکانیک زندگی: حرکت، تحرک و من” مهندسان دانشگاه را به رهبری

دکتر بریونی توماس، از دانشکده مهندسی مکانیک، با ذهن خلاق در باله شمالی برای کمک به تغییر درک مهندسی با معرفی مخاطبان جدید با مکانیک حرکت از طریق رقص.

این یکی از 16 برنامه انتخاب شده برای جوایز Ingenious امسال است، طرحی که توسط آکادمی سلطنتی مهندسی در سال 2007 راه اندازی شد و توسط وزارت علوم، نوآوری و فناوری (DSIT) برای حمایت از پروژه های مشارکت عمومی با کمک های مالی تا سقف 30000 پوند تامین شد. .

دکتر توماس گفت: “من از ادامه همکاری خود با کنت تیندال و باله شمالی و کشف ارتباطات خلاقانه بین هنر و علم خوشحالم. دریافت یک جایزه مبتکر باعث افتخار است و من هیجان زده هستم که صدای جوانان را وارد فرآیند خلاقیت کنم.

من مشتاقانه منتظر این هستم که این همکاری در میان هنرمندان، مهندسان و مدارس توسعه یابد و نسل جدیدی از مبتکران را الهام بخشد تا مشکلات را در سراسر رشته ها، از بیومکانیک و رقص شروع کنند.

این پروژه امیدوار است که آگاهی از تنوع، ماهیت و تأثیر مهندسی را در میان افراد با هر سن و پیشینه ای افزایش دهد، در حالی که فرصت هایی را برای مهندسان فراهم می کند تا مهارت های ارتباطی خود را با کمک به آنها در نمایش کارهای خود به روش های جدید و خلاقانه توسعه دهند.

از طریق اکتشاف خلاقانه حرکت، مشارکت دانشگاه با باله شمالی با هدف الهام بخشیدن به درک مهندسی پزشکی و تأثیر آن بر سلامت و رفاه در جامعه است.

The Mechanics of Life: Movement, Mobility and Me با یک روز تجربه برای دانش‌آموزان دبیرستانی به پایان می‌رسد، جایی که آنها به طراحی اجرایی الهام گرفته از مهندسی کمک می‌کنند تا توسط رقصندگان باله شمالی طراحی و اجرا شود، که در فیلم گرفته می‌شوند. کارگاه‌ها قرار است پاییز امسال برگزار شوند، در حالی که ویژگی نهایی در اوایل سال 2024 به نمایش در خواهد آمد.

آقای تیندال، معاون مدیر دیجیتال باله شمالی و طراح رقص در رزیدنس، افزود: “من مشتاقانه منتظر ادامه روند همکاری با دکتر بریونی توماس هستم و از جایی که ابتدا شروع کردیم و کار خود را با هم در مؤسسه فرهنگی تکامل می‌دهیم. این یک فرصت فوق‌العاده برای علم و هنر است تا در کنار هم قرار بگیرند و بر آموزش مردمی تأثیر بگذارند.»

Leanne Kirkham، مدیر آموزش باله شمالی، گفت: “جان بخشیدن به این مفاهیم از طریق رقص ما را قادر می سازد تا با مخاطبان جدید و متنوع تعامل داشته باشیم و به ما کمک کند تا بیشتر درک کنیم که چگونه پیشرفت های مهندسی مکانیک به رقصندگان و عموم مردم کمک می کند تا زندگی طولانی تری داشته باشند. ، زندگی قوی تر و سالم تر.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید