روزنامه آسیایی اکسپرس – هوشمند تمام الکتریکی شماره 1 آغاز یک دوره جدید هیجان انگیز برای این برند است.


نمایندگی مرسدس بنز از هوشمند شماره 1 رونمایی کرد

هوشمند شماره 1 که در نمایندگی مرسدس بنز، Stratstone در لیدز در 19 مه رونمایی شد، آغاز عصر جدیدی برای هوشمندسازی خارج از جاده و همچنین در آن است. SUV جمع و جور علاوه بر مشخصات استاندارد فوق العاده مجهز، سطوح بی سابقه ای از طراحی و کیفیت ساخت را ارائه می دهد.

در ابتدا در سه نوع تولیدی – Pro+، Premium و BRABUS – و همچنین نسخه بسیار انحصاری Launch عرضه می‌شود، قیمت شماره 1 تنها از 35950 پوند در جاده (OTR) می‌باشد که نشان دهنده تعهد اسمارت به ارائه ارزش قابل توجه برای پول است.

در حال حاضر دو جایزه معتبر طراحی توسط هیئت داوران متخصص بین المللی اعطا شده است. علاوه بر جایزه Red Dot برای طراحی محصول، شاسی‌بلند کامپکت تمام الکتریکی ممتاز برنده جایزه طراحی iF شد، که به خاطر ارج نهادن به طراحی برجسته و تعامل اجتماعی مشهور است.

به لطف فلسفه طراحی آن، اسمارت شماره 1 دارای یک نمای بیرونی ساده و زیبا، ترکیبی عالی از زیبایی شناسی و آیرودینامیک است. ویژگی هایی مانند دستگیره های درهای مخفی، سقف هاله ای شناور و درهای بدون قاب، طراحی هوشمند شماره 1 را برجسته می کند.

ظرافت کارایی

بر اساس پلتفرم SEA (معماری تجربه پایدار) مخصوص خودروهای برقی جیلی و وفادار ماندن به پیشرانه دیرینه اسمارت برای کاربردی بودن، کارایی و سبک بودن، شماره 1 از فاصله بین دو محور 2750 میلی متری خود با کابین پنج نفره جادار و تا 421 استفاده کامل می کند. لیتر فضای چمدان به لطف ردیف دوم کشویی استاندارد (986 لیتر با تا شدن صندلی‌های عقب).

طراحی شده با در نظر گرفتن فردا، کاربردی بودن و اقتصادی شماره 1 توسط ظاهر پیچیده بیرونی و داخلی آن نادیده گرفته می شود. طراحی شده توسط تیم طراحی جهانی مرسدس بنز، ویژگی های ساده و در عین حال زیبا شماره 1 شامل سقف هاله ای شناور، دستگیره های درهای مخفی و رینگ های آلیاژی 19 اینچی است.

با ضریب درگ فقط 0.29 Cd، خطوط براق و منحنی های روان شماره 1 چیزی بیش از نمایش دادن است، با این حال، کارایی آیرودینامیکی خودرو را بهینه می کند و برد آن را به حداکثر می رساند.

اعتماد به نفس برای کشف

اسمارت شماره 1 نه تنها برای استایل و عملکرد طراحی شده است، بلکه برای اینکه جزو ایمن ترین وسایل نقلیه در جاده باشد نیز طراحی شده است. کیفیت ساخت استثنایی و مجموعه ای از سیستم های کمکی پیشرفته هر دو به بالاترین استانداردهای ایمنی فعال و غیرفعال کمک می کنند.

با دریافت پنج ستاره کامل در تست های ایمنی استاندارد صنعت EURO NCAP، شماره 1 اعتبار خود را با رتبه دوم در معتبر What Car ارتقا داد؟ جایزه ایمنی 2023، همچنین یکی از بالاترین امتیازات حفاظت از سرنشینان بزرگسال در سال را با 96٪ به دست آورد.

سطح بالایی از ویژگی های استاندارد کمک راننده که هر شماره 1 مجهز به آن است شامل: BSM (نظارت بر نقاط کور)، EAB (ترمز خودکار اضطراری)، HWA (دستیار بزرگراه)، EMA (دستیار مانور اجتنابی)، ELKA (دستیار حفظ خطوط اضطراری) )، TJA (دستیار ترافیک) و ACC (کروز کنترل تطبیقی) با Stop&Go.

هر خودرو شامل یک بسته خدمات یکپارچه است که خدمات و اقلام فرسوده را به مدت 3 سال / 30000 مایل پوشش می دهد، ضمانت باتری با ولتاژ بالا به مدت 8 سال / 125000 مایل، و کمک کنار جاده تا 8 سال / 100،000 مایل در صورت نگهداری در یک هوشمند. شریک پس از فروش

ایجاد ارتباطات هوشمند

کاربران نه تنها از وجود Apple CarPlay و Android Auto به‌عنوان استاندارد بهره می‌برند، بلکه از تعادل فوق‌العاده انسانی و فناوری که با مشارکت با ECARX، متخصصان یکپارچه‌سازی نرم‌افزار و سخت‌افزار تضمین می‌شود، سود می‌برند.

هوشمند شماره 1 که بر روی چیپست هوشمند اسنپدراگون 8155 کوالکام با فناوری پردازش 7 نانومتری و پردازنده 8 هسته‌ای CPU ساخته شده است – قوی‌ترین تراشه تولید انبوه در سطح خودرو در حال حاضر در بازار است – و همراه با پشته نرم‌افزاری خود توسعه‌یافته ECARX، هوشمند شماره 1 به خود می‌بالد. یکی از پیشرفته ترین پلتفرم های سرگرمی اطلاعاتی موجود امروزی.

این سیستم که از طریق یک صفحه نمایش کنترل مرکزی 12.8 اینچی با وضوح بالا با وضوح 1920×1080 نمایش داده می شود، یک فناوری یکپارچه و تجربه اتصال متناسب با کاربر را ارائه می دهد.

نورپردازی رنگارنگ محیطی با 64 رنگ و تم های از پیش پیکربندی شده تجربه کاربری کاملاً جدیدی را نشان می دهد، در حالی که طیف گسترده ای از برنامه های شخص ثالث کابین را به فضای زندگی اضافی تبدیل می کند، از جمله پخش موسیقی (با Spotify از قبل نصب شده به عنوان استاندارد). پادکست و در بازی های ماشین.

یک هات اسپات استاندارد 4G وای فای با آزمایش یک ساله بسته اتصال پرمیوم (شامل داده های نامحدود، ردیابی خودروی سرقت شده و به روز رسانی نقشه) تکمیل می شود. قابلیت ارتقاء پویا از طریق به‌روزرسانی‌های هوایی (OTA) تجربه کاربر تازه‌ای را در طول زمان تضمین می‌کند و در عین حال پیشرفت‌های عملکردی و عملکردهای جدیدی را برای بهبود مستمر تجربه کاربر به ارمغان می‌آورد.

قیمت واضح برای اجرا

در ابتدا برای خریداران بریتانیایی در سطوح تریم Pro+، Premium و نسخه محدود Launch Edition و همچنین یک نوع هیجان‌انگیز BRABUS در دسترس بود.

smart #1 Pro+

Smart #1 Pro+ در جاده ها از 35950 پوند قیمت دارد

هوشمند #1 Pro+ همه چیز مورد نیاز برای حمل و نقل الکترونیکی مدرن – و خیلی بیشتر را ارائه می دهد. Pro+ با قیمت 35950 پوند در جاده، مشخصات استاندارد بسیار خوبی را با طیف گسترده ای از سیستم های کمک رانندگی، سانروف پانوراما، ACC (کروز کنترل تطبیقی)، صندلی های گرم کن، دوربین فراگیر 360 درجه، دستیار صوتی هوشمند ارائه می دهد. ، چراغ های LED و درب عقب برقی. Pro+ با برد WLTP 260 مایلی و عملکرد 0-62 مایل در ساعت لبخند برانگیز 6.7 ثانیه ای، هر سفری را به یک رویداد تبدیل می کند.

هوشمند شماره 1 پریمیوم

اسمارت #1 Premium از 39350 پوند در دسترس است

علاوه بر ویژگی‌هایی که قبلاً در Pro+ موجود است، اسمارت #1 Premium یک سیستم صوتی با Beats، یک نمایشگر Head-Up (HUD)، چراغ‌های جلو CyberSparks+ Matrix LED و APA (دستیار پارک خودکار) را ارائه می‌دهد. Premium با قیمت 38950 پوند، برد WLTP حتی بیشتر از 273 مایل را با اینورتور کاربید سیلیکون و پمپ حرارتی پیشرفته برای پاسخگویی و کارایی بهتر، و همچنین شارژر 22 کیلوواتی سه فاز روی برد برای 10 مایل ارائه می دهد. -80% شارژ AC در کمتر از سه ساعت.

نسخه انحصاری Smart #1 Launch Edition بیانیه ای ویژه برای کسانی است که نمی توانند برای تجربه عصر جدید هوشمند صبر کنند. با ترکیب ویژگی های طراحی منحصر به فرد و زیبایی شناسی منحصر به فرد با لیست طولانی ویژگی های Premium، تنها 100 نمونه بریتانیایی از Launch Edition با قیمت 39450 پوند در دسترس خواهند بود.

هوشمند شماره 1 برابوس

BRABUS شماره 1 با قیمت از 43450 پوند استانداردهای بی نظیری را در قیمت خود تعیین می کند.

BRABUS هوشمند شماره 1، فصل کاملاً جدیدی را برای smart و BRABUS باز می کند و داستانی را که این دو برند از سال 2003 نوشته اند ادامه می دهد.

BRABUS شماره 1 با قیمت 43450 پوند استانداردهایی را ارائه می دهد که با هیچ رقیبی در قیمت خود قابل مقایسه نیست. این تحول با طیف وسیعی از نشانه‌های طراحی از جمله استایل تهاجمی‌تر، دریچه‌های کاپوت، رنگ کنتراست منحصربه‌فرد و چرخ‌های 19 اینچی دینامو، همچنان ادامه می‌یابد، جایی که فرمان آلکانترا، صندلی‌های جیر میکروفیبر و تکیه‌گاه‌های سر با دوخت طرح BRABUS به آن اضافه می‌شود. حس اسپرت خودرو در کنار کمربندهای قرمز ایمنی و پدال های فلزی.

طبیعتاً عملکرد BRABUS هوشمند شماره 1 نیز رقبای خود را با قدرت 200 کیلووات استاندارد به 315 کیلووات و گشتاور از 343 نیوتن متر به 584 نیوتن متر افزایش می دهد. با سیستم چهار چرخ محرک برای اطمینان از کشش و شتاب کمکی، و همچنین حالت رانندگی BRABUS کالیبره شده خاص، این امر منجر به تجربه هوشمند هیجان انگیزتری می شود که پتانسیل کامل خودرو را برای عملکرد باورنکردنی 0-62 مایل در ساعت تنها در 3.9 ثانیه آزاد می کند.


دیدگاهتان را بنویسید