روزنامه آسیایی اکسپرس – پادشاه چارلز و ملکه کامیلا تاج برادری و خواهری را به عنوان قهرمانان تاجگذاری برعهده گرفتند!

[ad_1]

این زوج توسط خواهر مغرورشان، شیوانگی ولیا، که در ابتدا در مورد جوایز در آسیای اکسپرس خوانده بود، نامزد شدند.

کریش ولیا و خواهرش آنیکا صدها خانواده را از طریق خیریه خود حمایت کرده اند

اعلیحضرت پادشاه چارلز سوم و اعلیحضرت ملکه کامیلا خواهر و برادر آنیکا و کریش والیا را به‌عنوان قهرمان تاج‌گذاری برگزیدند تا به‌خاطر کار داوطلبانه فوق‌العاده‌شان.

خواهران و برادران ولیا به عنوان بخشی از پروژه رسمی تاجگذاری، جوایز قهرمان تاجگذاری، در میان لیستی از 500 داوطلب برجسته قرار گرفته اند.

با حمایت اعلیحضرت ملکه کامیلا، مدافع پرشور داوطلبی و رئیس خدمات داوطلبانه سلطنتی، جوایز برای قدردانی از داوطلبان استثنایی از سراسر کشور راه اندازی شد. 5000 اثر دریافت شد، با نامزدی برای افراد 14 تا 104 سال.

این زوج توسط خواهر مغرورشان، شیوانگی ولیا، که در اصل در مورد جوایز در Asian Express خوانده بود، نامزد شدند.

آنیکا و کریش قضات را با تأثیری که بر زندگی دیگران گذاشته‌اند، تعهدشان به کار داوطلبانه و نحوه الهام بخشیدن به اطرافیانشان تحت تأثیر قرار دادند.

آنیکا 26 ساله در سال 2018 یک بانک مواد غذایی تاسیس کرد تا به اعضای آسیب پذیر و نیازمند جامعه کمک کند.

آنیکا 26 ساله در سال 2018 موسسه خیریه غذایی Anika را تأسیس کرد، یک بانک مواد غذایی برای اطمینان از دسترسی اعضای آسیب پذیر و نیازمند جامعه به منابع اضطراری غذا، لوازم بهداشتی و سایر لوازم ضروری. از آن زمان به بعد گسترش یافته و شامل بانک بهداشت کودک و همچنین ارائه سایر خدمات ضروری از جمله کارگاه های آموزشی، تدریس خصوصی و حمایت شده است.

این دو داوطلب همچنین یک برند مراقبت از پوست طبیعی به نام Doctor A Cosmetics را تأسیس کرده‌اند و 5 درصد از سود خود را به خیریه غذایی Anika برای حمایت از کار خود متعهد می‌کنند.

طی پنج سال گذشته، آنیکا و کریش از طریق خیریه از صدها خانواده از جمله خانواده‌های کم درآمد، والدین مجرد، افراد بی‌خانمان و پناهندگان حمایت کرده‌اند.

بنیانگذار و قهرمان تاج گذاری، آنیکا ولیا گفت: «این واقعاً دلم را گرم می کند که در کنار برادرم کریش به عنوان قهرمان تاج گذاری معرفی شده ام.

“در طول پنج سال گذشته، ما سخت کار کرده ایم تا به آسیب پذیرترین افراد جامعه کمک کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ کس پشت سر نخواهد ماند. به رسمیت شناخته شدن این تلاش ها افتخار بزرگی است.»

جوایز قهرمانان تاج گذاری که توسط صندوق ملی لاتاری حمایت می شود، همچنین به دنبال تجلیل از نسل بعدی داوطلبان بود و به افراد 14 تا 18 ساله به عنوان “قهرمانان تاج گذاری جوان” اعطا می کرد. این قهرمانان شامل برادر کوچکتر آنیکا، کریش ولیا 18 ساله بود.

کریش با الهام از کار خواهرش، در تنها 13 سالگی داوطلب شدن در این موسسه خیریه را آغاز کرد. کریش نقش مهمی در خیریه حمایت از سه بانک و سازماندهی رویدادهای ضروری برای جمع آوری کمک های مالی ایفا می کند.

کریش ولیا، قهرمان تاج گذاری، گفت: «قلب ما غرق در شادی است. ما بسیار خوشحالیم که از بین 5000 داوطلب شگفت انگیز انتخاب شده ایم. من مشتاق کار داوطلبانه هستم. این کاری است که من از کودکی انجام داده ام. توانایی کمک به دیگران و حمایت از آنها تجربه رضایت بخشی است، به رسمیت شناخته شدن با این جایزه باعث می شود که آن را بیشتر با ارزش تر کند.”

به عنوان بخشی از جوایز، خواهران و برادران یک سنجاق رسمی و ویژه طراحی شده برای قهرمانان تاجگذاری، گواهی امضا شده توسط اعلیحضرت دریافت کردند و حتی در کنسرت تاجگذاری قلعه ویندزور شرکت کردند تا فصل جدید در تاریخ کشور را جشن بگیرند و از ترکیبی متنوع لذت ببرند. از هنرمندان

سرویس داوطلبانه رویال از حمایت سخاوتمندانه شرکای برند Simplyhealth، برای حمایت از دسته بهداشت و مراقبت، Sky از طریق برنامه Sky Cares خود، برای حمایت از دسته جامعه و Petplan، برای حمایت از دسته رفاه حیوانات بسیار سپاسگزار است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید