روزنامه آسیایی اکسپرس – قهرمانان ورزشی: بردفورد بولز برای سلامت روان مردان تعهد می دهد

[ad_1]

بردفورد بولز – بیلی جوویت، جک واکر و کیران گیل

باشگاه‌های ورزشی بزرگ در برادفورد متعهد شده‌اند که با حمایت از یک کمپین پیشگیری از خودکشی که از مردم می‌خواهد «با همسر خود تماس بگیرند»، سلامت روان مردان را در کانون توجه قرار دهند.

Bradford Bulls، Keighley Cougars، Bradford City AFC و Yorkshire Cricket همگی ثبت‌نام کرده‌اند تا از کمپین در حال انجام «Check In With Your Mate» که توسط برنامه پیشگیری از خودکشی WY HCP (WY HCP) توسعه یافته است، حمایت کنند. .

این کمپین، که برای رساندن پیام خود به طرفداران ورزش در سراسر برادفورد توسط تیم بهداشت عمومی محلی آنها تقویت شده است، هدف آن عادی سازی مکالمات در مورد سلامت روان و خودکشی، به ویژه در میان مردان است.

چهار باشگاه ورزشی حرفه‌ای طی ماه‌های آینده این کمپین را با طرفداران و دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک خواهند گذاشت و از دسترسی گسترده خود در میان مردان محلی برای کمک به افزایش آگاهی و تشویق مردم به گفتگو با دوستان خود استفاده می‌کنند که می‌تواند به نجات جان افراد کمک کند.

برنامه‌ها شامل اشتراک‌گذاری پیام‌ها و گرافیک‌های مهم کمپین در صفحه‌های بزرگ، بنرها و کیت‌های کنار زمین و همچنین مقالات در برنامه‌های روز مسابقه و مصاحبه‌های ویدیویی با بازیکنان است.

مدیرکل سارا فریبی، عضو اجرایی افراد و مکان‌های سالم، گفت: «سلامت روان همانطور که همه ما می‌دانیم می‌تواند تأثیر زیادی بر زندگی افراد و خانواده‌هایشان بگذارد، اینکه بتوانیم موقعیتی را با کسی درمورد اینکه چگونه احساس می‌کنیم به اشتراک بگذاریم یا صحبت کنیم، می‌تواند تفاوت ایجاد کند. .

“امیدوارم که همکاری با آژانس های محلی در سراسر منطقه به ما این امکان را بدهد که این واقعیت را برجسته کنیم که پشتیبانی 24 ساعته 7 ساعته وجود دارد، چه صحبت با یک دوست، همکار یا اعضای خانواده باشد.”

رز دانلوپ، مشاور بهداشت عمومی گفت: بین سال‌های 2019 تا 2021، 132 مورد مرگ بر اثر خودکشی در برادفورد ثبت شده است که 76 درصد از این افراد مرد بوده‌اند.

“من خوشحالم که تیم های ورزشی بزرگ منطقه ما از این کمپین قدرتمند حمایت کرده اند. برای افرادی که با سلامت روانی دست و پنجه نرم می کنند، صحبت کردن با کسی در مورد آن می تواند اولین قدم مهم برای دریافت کمک مورد نیاز آنها باشد.

با کمک‌هایی که به تیم‌هایی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌دهیم، می‌توانیم آن‌ها را قادر کنیم این پیام را به شبکه عظیم حامیان خود منتقل کنند، و افراد بیشتری را تشویق کنیم که وقتی واقعاً مهم است، «با دوستان خود تماس بگیرند».

باشگاه کریکت یورکشایر – بن مایک و هری دوک

جس پارکر، مدیر برنامه برنامه پیشگیری از خودکشی WY HCP، می‌گوید: «هر خودکشی بیش از حد است و تأثیر فاجعه‌بار و موج‌دار بر کسانی که پشت سر مانده‌اند دارد.

ما می دانیم که نرخ خودکشی در زمان رکود اقتصادی افزایش می یابد و تعداد فزاینده ای از مردم فقر و محرومیت مالی را تجربه می کنند. ما می خواهیم نرخ ها را بیشتر کاهش دهیم و رویکرد خودکشی صفر را در پیش گرفته ایم. ما معتقدیم که همه خودکشی ها قابل پیشگیری هستند.

این بسیار مهم است که فقط با مردان – و زنان – در خانه، محل کار، در جامعه صحبت کنید. ممکن است فقط یک زندگی را نجات دهد.»

این کمپین در checkinwithyourmate.co.uk توصیه هایی را در مورد آنچه که به دوستی که ممکن است مشکل دارد بگوید و همچنین مردم را به خدمات پشتیبانی تخصصی محلی راهنمایی می کند ارائه می دهد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید