روزنامه آسیایی اکسپرس – شروتی هاسان در راه اندازی کمک مالی اکشن در Breaking Through The Lens x Chopard شگفت زده شد


بازیگر پان هندی و ستاره سینمای تلوگو، تامیل و هندی، شروتی حسن، امروز در یک پذیرایی خصوصی در طول جشنواره کن در پشت بام شوپارد در هتل مارتینز شرکت کرد تا یک ابتکار بودجه فیلم را با هدف فیلمسازانی که کمتر از آنها نمایندگی می کردند، راه اندازی کند.

برند معتبر بین المللی جواهرات، شوپاردو ابتکار فیلم پیشگام برای زنان و جنسیت های کم بازنمایی در سینما، شکستن از طریق لنز، این رویداد را برای اعلام یک جایزه اقدام جدید در حمایت از فیلمسازان کم نمایندگی برگزار کرد. شروتی که اولین فیلم بین المللی خود را در تولید بریتانیا و یونان انجام خواهد داد، چشم، به عنوان بخشی از هیئت داوران جایزه در کنار آن معرفی شد رئیس شوپارد، کارولین شوفله. اون … پوشید آتسوکو کودو.

این بازیگر و نوازنده که به خاطر مهارت‌های بازیگری چندوجهی و بازی‌های قدرتمندش شناخته می‌شود، از بسترهای اجتماعی خود برای صحبت در مورد مسائلی که زنان در صنعت سرگرمی با آن روبه‌رو هستند، استفاده کرده و حامی جدی طرح‌هایی با هدف ترویج برابری جنسیتی بوده است.

Macintosh HD:Users:arikamurtza:Media House Dropbox:Arika Murtza:Media House - Master Centre:Tool Box:Social Media Templates:Social Media IDs.png


دیدگاهتان را بنویسید