روزنامه آسیایی اکسپرس – شروتی هاسان در اولین نمایش جهانی “پروژه سکوت” در کن حضور یافت.


بازیگر پان هندی، شروتی حسن، روی فرش قرمز قدم زد جشنواره فیلم کن در برتر جهان از پروژه سکوت. او لباس Vaishali S Couture می پوشید.

این بازیگر همچنین در رویدادی که توسط ابتکار فیلم برای زنان و جنسیت‌های کمتر در سینما برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. شکستن از طریق لنز، با عنوان “فعال کردن تغییر” به عنوان مهمان افتخاری. در این شب میزگردی با Breaking Through The Lens Ambassador، بازیگر و فعال برنده جوایز متعدد در کنار دیگر پیشگامان صنعت برگزار می‌شود که هر کدام تجربه منحصربه‌فرد خود را در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جنسیت‌های کم‌بازنمایی در صنعت فیلم به اشتراک می‌گذارند.

در 21خیابان ژوئن، این هنرپیشه و نوازنده در یک پذیرایی خصوصی در پشت بام شوپارد در هتل مارتینز شرکت کردند تا یک ابتکار بودجه فیلم را با هدف فیلمسازانی که کمتر از آنها نمایندگی می کردند، راه اندازی کنند. برند معتبر بین المللی جواهرات، شوپاردو ابتکار فیلم، شکستن از طریق لنز، این رویداد را برای اعلام یک جایزه اقدام جدید در حمایت از فیلمسازان کم نمایندگی برگزار کرد. شروتی به عنوان بخشی از هیئت داوران جایزه در کنار آن معرفی شد رئیس شوپارد، کارولین شوفله.

شروتی به تازگی فیلمبرداری اولین محصول بین المللی خود را به پایان رسانده است. چشم، تولید کلاه زن با محتوای اثر انگشتو به همراه کارگردان در کن است، دافنه اشمون، برای کار دیگرش در مورد برابری جنسیتی.

این بازیگر و نوازنده که به خاطر مهارت‌های بازیگری چندوجهی و بازی‌های قدرتمندش شناخته می‌شود، از بسترهای اجتماعی خود برای صحبت در مورد مسائلی که زنان در صنعت سرگرمی با آن روبه‌رو هستند، استفاده کرده و حامی جدی طرح‌هایی با هدف ترویج برابری جنسیتی بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید