روزنامه آسیایی اکسپرس – شاهد اجرای حماسی «جای شری رام» توسط آجی آتول در مراسم رونمایی از آهنگ باشید.


رسمی را تماشا کنید جی شری رام ترانه اینجا

پخش مورد انتظار آهنگ پر انرژی جی شری رام از فیلم ادی پوروش امروز به شکلی باشکوه برگزار شد و تماشاگران را مجذوب خود کرد. نکته قابل توجه این مراسم اجرای افتتاحیه توسط دو آهنگساز سرشناس بود آجی آتل، با همراهی گروهی متشکل از 30+ خوانندگان کر، فضایی برق‌آمیز ایجاد کرد که همه حاضران را به شدت تحت تأثیر قرار داد.

اولین نمایش اختصاصی این موزیک ویدیو برای اولین بار در مقابل جمعیتی خانه دار به نمایش گذاشته شد که تماشاگران را مسحور ولخرجی های بصری کرد. این مراسم توسط تهیه کننده تجلیل شد بوشان کومار، کارگردان ام راوت، آهنگسازان موسیقی Ajay-Atul و بازیگر دوداتا ناگه، که رنگی از اعتبار و هیجان را به پرتاب اضافه کرد. حضور آنها اهمیت این مناسبت را بیشتر کرد و بر بزرگی انتشار آهنگ تأکید کرد. در حالی که ترانه سرا منوج منتشیر او نتوانست در این مراسم شرکت کند و طی یک تماس تلفنی از حضار به خاطر محبت و قدردانی خود تشکر کرد.

به دلیل تقاضای عمومی، جی شری رام آهنگ به صورت زنده و همراه با موزیک ویدیو نمایش داده شده در صفحه نمایش بزرگ اجرا شد. این ترکیب منحصربه‌فرد تجربه‌ای واقعاً فراگیر را برای مخاطب فراهم می‌آورد و حواس بینایی و شنوایی آنها را مجذوب خود می‌کند. پاسخ مشتاقانه جمعیت، توانایی آهنگ را در ایجاد احساسات عمیق بینندگان تأیید کرد.

ساخته شده توسط Ajay-Atul، با اشعار تحسین برانگیز نوشته شده توسط منوج منتشیر، جی شری رام به قدرت و قدرت پرابهو شری رام ادای احترام می کند و قدرت پشت سر خواندن نام او را جشن می گیرد. محبوبیت فزاینده آن در سراسر جهان گواهی بر ارتباط معنوی قوی است که مخاطبان در سراسر جهان با پرابهو شری رام به اشتراک می گذارند.

ادی پوروش، کارگردانی شده توسط ام راوت تولید می شود توسط سری تی، بوشان کومار & کریشان کومار، ام راوت، پراساد سوتار، و راجش نیر از رتروفیلز، پرامود و وامسی از خلاقیت های UV، در سراسر جهان منتشر خواهد شد 16 ژوئن 2023.


دیدگاهتان را بنویسید