روزنامه آسیایی اکسپرس – “جای شری رام” از حماسه “ادیپوروش” اکنون منتشر شده است


رسمی را تماشا کنید جی شری رام ترانه اینجا

آهنگ جی شری رام از فیلم ادی پوروش نه تنها ملت بلکه جهان را نیز طوفان کرده است! پس از انتشار تیزر مورد انتظار به چندین زبان از جمله هندی، تامیل، تلوگو، مالایالام و کانادا، طرفداران شگفت زده شدند و مشتاقانه منتظر نسخه کامل آن بودند. ساخته شده توسط دو نفر مشهور آجی آتل و دارای اشعار قدرتمند توسط منوج منتشیر، این آهنگ خارق العاده ادای احترامی باشکوه به قدرت و قدرت پرابهو شری رام دارد.

نه تنها از طریق جلوه های بصری جذاب، این آهنگ به شیوه ای باشکوه و از طریق تجربه ای همهجانبه راه اندازی شد، زیرا دو آهنگساز Ajay-Atul به همراه بیش از 30 خواننده گروه کر این آهنگ را اجرا کردند. از ناشیک ذهول تا جی شری رام، این پرتاب در نوع خود واقعاً تجربه مسحور کننده ای بود.

کارگردانی شده توسط ام راوت و تولید شده توسط بوشان کومار، ادی پوروش یک شاهکار سینمایی است که گروه بازیگران استثنایی از جمله پرابهاس، سیف علی خان، کریتی سانون، سانی سینگ، و دوداتا ناگه. با ملودی مسحورکننده، تصاویری نفس گیر و داستان سرایی تاثیرگذار، جی شری رام این سرود فراتر از یک ترانه است، سرود جذابی است که عمیقاً با مخاطبان در سراسر جهان طنین انداز می شود و نمادی از قدرت و اهمیت فراخوانی نام پرابهو شری رام است.

نمایش ماهیت و شکوه واقعی رغاو، جی شری رام مطمئناً شنوندگان را در هیبت قدرت الهی او رها می کند. این آهنگ با انرژی عفونی، آوازهای سر به فلک کشیده و آهنگسازی روح انگیزش، یک پدیده فرهنگی و منبع الهام برای میلیون ها نفر است.

ادی پوروش، کارگردانی شده توسط ام راوت تولید می شود توسط سری تی، بوشان کومار & کریشان کومار، ام راوت، پراساد سوتار، و راجش نیر از رتروفیلز، پرامود و وامسی از خلاقیت های UV، در سراسر جهان منتشر خواهد شد 16 ژوئن 2023.


دیدگاهتان را بنویسید