روزنامه آسیایی اکسپرس – بین خطوط: انتشار آلبوم نبیحه اقبال DREAMER

[ad_1]

نبیحه اقبال با آلبوم جدید خود که مدت ها انتظارش را می کشید بازگشت خیال باف. قرار است در 28 آوریل در Ninja Tune منتشر شود، به عنوان بخشی از Between the Lines به صورت زنده به نمایش در خواهد آمد.

پنج سال از آغاز کار این هنرمند، متصدی، مجری و مدرس متولد لندن می‌گذرد وزن کردن قلب منتشر شد و دو سال در حال ساخت بود، خیال باف بهترین و تامل برانگیزترین اثر نبیحه تا به امروز است. این آلبوم که هویت شخصی و غم و اندوه را از طریق لنز تمرکز ملایم مالیخولیا بررسی می کند، نشان دهنده یک تغییر است و کار نبیحه را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد.

این فیلم در زمان مهمی برای نبیحه می‌آید، زیرا اخیراً با هنرمند چینی ژانگ دینگ، عکاس ولفگانگ تیلمانز، آهنگسازی برای جایزه ترنر، و بخشی از اجرای گروهی در مراسم گذشته‌نگر بزرگ ژان میشل باسکیا در باربیکن همکاری کرده است. به عنوان بخشی از پروژه Glory To Sound خود در سامرست هاوس، او مجموعه‌ای از گفتگوهای زنده، موسیقی و شب‌های باشگاهی را مدیریت کرد که در آن افرادی مانند دیوید اولوسوگا مورخ، دی‌جی ژیل پترسون و هنرمند پیشگام الکترونیک، سوفی، عشق خود را به موسیقی کشف کردند. در سال 2022، نبیحه به عنوان کارگردان مهمان برای بزرگترین جشنواره چند هنری انگلستان، جشنواره برایتون در سال 2023، “بزرگترین، چالش برانگیزترین و هیجان انگیزترین موقعیت کیوریتوری” او تا به امروز اعلام شد.

این اولین نمایش زنده خواهد بود خیال باف.

هم اکنون بلیط های خود را از اینجا دریافت کنید https://www.ica.art/live/nabihah-iqbal-dreamer

نورا اروج

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید