روزنامه آسیایی اکسپرس – سلطنتی شما: انجمن سیک یورکشایر تاجگذاری پادشاه چارلز سوم را به سبک خیره کننده ای جشن می گیرد.

[ad_1]

در یکی دیگر از رویدادهای هیجان انگیز، انجمن سیک یورکشایر (YSF) مراسمی پر زرق و برق را برگزار کرد و تاجگذاری پادشاه را در هتل بزرگ ویکتوریا در برادفورد جشن گرفت.

در این مراسم شام که به خاطر گردهمایی های معتبر خود که با شخصیت های برجسته و کسانی که از یورکشایر هستند شناخته می شوند، لرد ستوان اد اندرسون CBE، کلانتر عالی یورکشایر غربی دکتر زلفی کریم دی.ال.، رئیس برادفورد، کشیش اندی باورمن، اسقف بردفورد توبی هاوارث، HH Laurence Shaffer، رئیس پلیس جان رابینز QPM DL، و دکتر Manoj Joshi DL، در میان دیگران.

جشن ویژه در روز چهارشنبه 10 می تاجگذاری پادشاه چارلز سوم با اجرای زنده دلول توسط نوازندگان سیک آغاز شد که حال و هوای شب را ایجاد کردند.

در طول شام، سخنرانان مهمان، از جمله رهبران بین ادیان، از تلاش‌های حماسی YSF برای متحد کردن افراد با هر مذاهب و پیشینه‌ها از طریق رویدادهای خود و همچنین از طریق فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در جوامع سخن گفتند.

اعضای YSF، از جمله رئیس آقای نیرمال سینگ MBE و دبیر کل آقای هاردف سینگ سیدو، در طول 34 سال گذشته، مانترا سیک “Seva” (خدمات بالاتر از خود) را به اشتراک گذاشته و گسترش داده اند.

سیمی سخون، مدیر عامل گروه سخون و وکیل مجری این شب، به پادشاه حاکم کشور ادای احترام کرد: «همه ما می دانیم که ملکه فقید چقدر در خدمت خود به کشور ما بود. اما من فکر می‌کنم شایسته است بگوییم که شاه چارلز به مدت 50 سال به کشور ما خدمت کرده است. جمع آوری تجربیات ارزشمند، که او را به بهترین فرد شایسته در این سرزمین برای پادشاهی ما تبدیل می کند.

«شاه چارلز، شاهزاده سابق ولز، کمک بزرگی به زندگی بریتانیایی کرده است که همه ما از آن بهره مندیم.

او به‌خاطر بشردوستی‌اش، مشارکتش در معماری و محیط‌زیست مشهور است.

تلاش های او در طول پنج دهه ثابت بوده است. من مطمئن هستم که همه ما قبول خواهیم کرد که او مردی قابل توجه است که برای مدت طولانی زندگی، کار و تعالی داشته است و به طور مداوم و بدون شکایت به کشور و ملکه خود خدمت کرده است.»

آلیرا کیران در کنار پدر مغرورش محمد شکیل فراز

در شب، جوایز تقدیر ویژه ای اهدا شد، از جمله یکی به آلیرا کیران، یک دانش آموز سطح A که اقداماتی شبیه به یک ابرقهرمان است، هنگامی که پس از تصادف یک ماشین آتش گرفته با اتوبوسی که در حال سفر بود، یک کودک را نجات داد. .

دکتر Manoj Joshi DL با تبریک به YSF و گروه Sekhon به دلیل ثابت بودن در توسعه جامعه، در طول سخنرانی خود گفت: “اگر کسی مانند Nirmal Singh – که حتی کسب و کارش در آن روز هنوز فعال نشده بود، نبود. اما او در آن زمان قلب و ذهنش را داشت که جامعه را در اولویت قرار دهد.

او از پایه های بسیاری از معابد گوردوارا و هندو حمایت کرده است. او همچنین با کلیسای جامع، کنیسه و جوامع مسلمان درگیر بوده است. کار او بسیار قابل ستایش است.»

در طول دوره کووید، جامعه سیک ها 40000 پوند جمع آوری کردند و آن را برای دستگاه های جدید به درمانگاه برادفورد رویال اهدا کردند، و اخیراً 11000 پوند برای آسایشگاه کودکان Forget Me Not جمع آوری کرده اند.

حامیان رویداد عبارتند از: گروه شرکت های Sekhon، Oikos، PEC Comprehensive، YABA، ADG Accountants، Asian Express، Jade Architecture، Chadwick Lawrence، Al-Murad، My Lahore، EuroConnect، Sonic، The Grove Inn، Lala’s و Lassic.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید