روزنامه آسیایی اکسپرس – یورکشایر سی سی سی، شان مسعود، چپ دست پاکستانی را دستگیر کرد

[ad_1]

مسعود 32 ساله قراردادی دو ساله امضا کرده است و یکی از بازیکنان خارج از کشور باشگاه در تمام فرمت ها خواهد بود و قبل از فصل 2023 به این تیم پیوند خواهد خورد.

بازیکن افتتاحیه سال فوق‌العاده‌ای را برای دربی‌شایر سپری کرده است و تاکنون 1779 دوش در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. این چپ دست 30 بازی بین المللی برای پاکستان انجام داده است، از جمله 25 مسابقه تست، و بیش از 9000 درجه یک و بیش از 7000 دوش با توپ سفید به ثمر رسانده است.

مسعود گفت: «خوشحالم که با یورکشایر امضا کردم. شجره نامه و تاریخچه یورکشایر CCC عظیم است و بازی در هفته هدینگلی در هر هفته یک رویا است.

پیروی از سه کاپیتان پاکستان (انظام الحق، یونس خان و سرفراز احمد) که نماینده یورکشایر هستند واقعا هیجان انگیز است.

من مشتاقانه منتظر حضور در رختکن با بازیکنان بسیار با استعدادی هستم، از جمله بازیکنان فعلی انگلیس مانند جو روت، جانی بیرستو، عادل رشید، داوید مالان و هری بروک.

من همچنین مشتاقانه منتظر همکاری مجدد با اوتیس گیبسون هستم، زیرا امسال از نزدیک با او در PSL (سوپرلیگ پاکستان) کار کردم.

من تمایل زیادی به بازی کریکت در بالاترین سطح دارم و احساس می کنم این پروژه در یورکشایر فرصت ایده آلی را برای من فراهم می کند تا آن قدم را بردارم.

“من در آرزوی باشگاه برای بردن جام ها در حالی که یک برند هیجان انگیز کریکت بازی می کنم، شریک هستم.”

بن مایک 23 ساله نیز پس از پایان فصل 2022 به باشگاه ملحق خواهد شد و یک قرارداد اولیه سه ساله امضا کرده است.

مایک، یک بازیکن چند فرمت، 79 بازی کلاس اول و 40 ویکت توپ سفید را به دست آورده است و تا به امروز 1944 دوش را به ثمر رسانده است. هواداران یورکشایر او را به خاطر پیروزی آخرین توپ برای لسترشایر در T20 در گریس رود در سال 2020 به یاد خواهند آورد و آدام لیث را شش ضربه زد تا امتیاز بگیرد.

مایک گفت: “من هیجان زده هستم که با باشگاه معتبری مانند Yorkshire CCC قرارداد امضا کردم. من رز سفید را با افتخار خواهم پوشید.

من مشتاقانه منتظر همکاری با دارن (گوف)، اوتیس (گیبسون) و کادر مربیگری او و همچنین بازیکنان هستم تا به کسب جام برای Yorkshire CCC کمک کنم و به بهبود بازی خود ادامه دهم. فرصت بازی برای یورکشایر سی سی سی و یادگیری از برخی از بزرگان این باشگاه یک فرصت شگفت انگیز است.”

مدیر عامل موقت کریکت یورکشایر دارن گوف گفت: «ما کاملاً خوشحالیم که شان و بن تصمیم گرفتند در اینجا در یورکشایر به ما بپیوندند.

“شان یک خمیر در سطح جهانی است که در همه قالب ها برای ما کمک خواهد کرد. او بازیکن بزرگی است و ما از عملکردش با دربی‌شایر در سال جاری دیدیم که او برای به ثمر رساندن تعداد زیادی دویدن در کریکت کانتی چیزهایی را دارد که لازم است.

تجارب او از بازی در سرتاسر جهان، از جمله کریکت بین‌المللی با پاکستان، برای تیمی که در حال ساختن آن هستیم، بسیار ارزشمند خواهد بود.

«بن یک کریکت باز جوان بسیار با استعداد است که امضای او در سراسر شهرستان ها مورد تقاضا بود، بنابراین فوق العاده است که او در سال آینده در رده های ما خواهد بود.

او در طول دوران حرفه‌ای خود با لسترشایر، به‌ویژه در کریکت توپ سفید، کمک‌های برنده‌ای داشته است، و ما هیجان‌زده هستیم که بازی او را با ما در یورکشایر بیشتر ببینیم.

«بن در کنار مت میلنز و تعداد فعلی بول‌بازان با استعدادی که داریم، بعد هیجان‌انگیز دیگری به تیم ما اضافه می‌کند.

با توجه به اینکه بن، مت و شان پیش از فصل آینده به ما ملحق می شوند، و بازیکنان جوان بن کلیف و فین بین که اولین قراردادهای خود را با بزرگسالان امضا می کنند، ما معتقدیم که گروهی از بازیکنان را می سازیم که قادر به رقابت برای نقره در همه فرمت ها هستند. ”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید